Ångest.

Vaknade i morse av dendr obehagliga känslan i magen av ångest, när man inte har en aning om vartifrån den kommer. Sen försöker man hitta på en rad olika orskaer men det finns som ingeting som passar in, jag undrar var den kommer ifrån? Undra om det kan vara från ens drömmar.

Drömde en helt sjuk sak, om att jag hade varit i Fridas lägenhet själv när det kommer ett tårtbud. jag blir jätte sugen och äter upp istortsett hela tårtan, när hon sedan ringer och berättar att hela hennes släkt ska komma hem och äta den. Jag får pannik och försöker få tag på en ny, men eftersom det är söndag och staden härnösand jag befinner mig i kan jag inte få tag i någon tårta. Då fick jag ångest, tro om det kan vara efter det?

Musiken gjorde allt bättre iaf! Vi hade teori idag, pratade om en massa ackord, vilket är rena grekiskan för mig, jag fattar verkligen inte mycket, det var nog mycket tack vare Ivar att jag förstog som jag gjorde, tur att det är någon som är bra på musik. Eller ja alla i våran musikklass är bra, haha förutom jag. Tro inte att jag tycker synd om mig själv, tycker mest bara att de är komiskt,

Somnade sent igår eftersom jag pratade med madde, det var trevligt. längesedan jag hade en längre konversation med henne. Har verkligen saknat det! Saknat henne! :)
 


Ett kort från slutet av 9an ;) Gamla goda tider !


Kommentarer
Postat av: - M

jag saknar dig gumman :)

2008-09-08 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0