Ändrade planer.

Efter en jobbig dag har jag beslutat mig för att jag verkligen behöver komma hem i helgen och få lite kärlek. Imorgon åker jag därför mest troligt hem och bara umgås med familjen och vänner där hemma. Hade tänkt att stanna så länge som möjligt, testa mig själv eller vad man säger. Känns bara så tomt. Sen kommer jag inte få träffa mamma och pappa på mer än en månad om jag inte åker hem nu, det vill man ju inte missa ;)

Sen har mamma och pappa barnen i helgen och de är ett stort + i kanten, och inte tala om kramm som är en av dem större events i kramfors kommun, Kan inte bli annat än en bra helg.

Måste säga att dagen har ändå repat sig ganska bra, var ute med Erika en lång promenad och fick prata av mig en del, efter det kändes allt så mycket bättre. Började naturligvis prata en massa minnen såklart. Det enda vi gör, om bulgarien vsg. Det är så roligt för varje gång vi pratar försöker vi placera alla kvällar. Det går som inte så bra, tror säkert vi har placerat dem på rätt plats flera gånger, men sen gör vi om det ändå.

Ikväll ska jag bara ta det lungt, jag ska städa undan här så att det går att få lite mysig stämning, men sen ska jag nog bara tända en massa ljus och njuta av mörkret och min Ulands bok. Den verkar faktiskt helt okej, otroligt nog. Så victoria synd för dig att jag tog den boken av dig. ;) Ska försöka börja städa nu så att de är bortgjort, sen ska jag, vilket jag kom på just nu. Spela tv spel, supermario. Det är nog det roligaste tv spelet ever.

Men ses på ett tag. Ciao

Kommentarer
Postat av: Elena

Linn jag läntar efter att få träffa deej!!

2008-09-11 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0