American History X.

Vilken film, ja helt Ok den kan jag faktiskt rekomendera er alla att se. Om man inte är för blödig så att säga. Det är någonting jag kan irretera mig på hos mig själv. Jag lever mig ofta för mycket in i filmerna jag ser, det känns nästan som att man är delaktig i filmen, är det någon annan än jag som kan känns så. Sen blir jag också ofta arg på dem som inte är lika blödiga som mig och beter sig som vanligt efter filmens slut.

Är kvar i Tärna och har bara super mysiga kläder på mig och tänker bara stanna inne och se på film och tv hela dagen, ska vila upp mig helt nu för en vecka fylld med stress och massa händelserika saker. Just nu är det Idol och jag blir så irreterad på alla dåliga männiksor som är med ;) Eller vissa iaf.  Hur som helst finns det inte så mycket annat att göra i tärna, men det visste jag redan innan jag for upp hit :)

Taggar på en bussresa hem som kommer ta drygt 6 timmar, det känns som ja en evighet kanske. Men har mycket att se fram mot innan dess, ska övertala johan att se nothing hill med mig. Vilker mycket troligt kan bli svårt, men har man bara rätt teknik så är ingenting omöjligt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0