100% svenska hits.

Sitter och lyssnar på världens härligaste musik. Vissa av er kanske skulle kalla mig rasistik, men tro mig jag tycker bara om att lyssna på någonting jag förstår. Söger det jag har ju verkligen inget sinne för musik, jag kan lixom inte ens få till ulla bella på trumor, då är det någonting som är fel.
Det är faktiskt hur harmoniskt som helst att sitta och lyssna på "jag är kung över ängara" med drängarna. Samtidgt sitter och skriver Loggboken till mitt projektarbete.

Har haft en väldigt härlig dag med många fina kommentarer. Bästa var ändå Isabelle när vi går mot droskan och hon beklagar sig över att hennes bror har åkt till Australien idag. Vilket jag förstår, eftersom att han är snygg ;), men hur som helst det var inte de som var roligt. Vi pratar om hur skönt det hade varit att åka till ett varmt ställe och då säger

Isabelle: Australien är varmt!
Linn- Ja men det är inte så bra att vara i solen där, eftersom ozonskiktet är så tunt.
Isabelle - vadå, vadå för jälva ozonskikt?
Malin - haha, det ända vi har pratat om sedan 4an.
Isabelle - Ni kan inte tycka att jag är dum bara för att jag inte vet vad ozonskiktet är?
Linn - Isabelle, vet du vad växthuseffekten är?
Isabelle - Det är klart att jag vet, jag är väl inte helt dumm i huvudet?
Linn och Malin tänker - Nehe är du inte?
 

Dagens klockrenaste och den går till dig Isabelle, men vi alla gillar dig lika mycket ändå! ;)

Sedan fortsatte bara dagen, har inte haft någon tur med min kedja på cykeln, de har typ hopppat 5 gånger idag. Tackar vi för. Gjorde sällskap med Isabelle en bit påvägen hem, en rikitig genväg eller snarare senväg ;)
Hämtade upp Erika på vägen, vi har fördrivit tiden med att se en urkass film, house of voices, se den inte om jag får ge er en rekondamation. Vi hade även en romantisk middag på tv.

Ne nu ska jag se idol och jobba med mitt projketarbete.

And don't forget, Always look on the bright side of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0