Yeeeah.

Sitter och tänker på ett sjukt roligt kort victoria fick när vi körde våghals. Ett kort där det stog någonting i stil med

Tack för senast baby, vilken åktur.
Yeaaaaah!
Hoppas vi syns snart!


Hur roligt som helst, feg som hon var skickade hon inte smst så det var rätt tråkigt. Annars hade det varit kul.
Sitter hur som helst på skolan just nu har precis varit på lunch och innan det hade jag spanska. Jag har missat hur mycket spanska som helst, men de är bara kämpa på.

Åååh imorgon är det fredag och vi åker hem till ullånger, med vi menar jag Erika, Malin, Jag och Cissi. Looking forward. Måste hem och styra upp en hel del saker, jag säger ju att jag är helt värdelös utan min mamma. Jag har ingen aning om vart alla pengar tar vägen, Malin sa till mig att dem kommer hem på ett autogiro kort eller någoting, men alla sånt kommer hem. Nej det är bara att konstatera att jag är ingeting utan min mamma.

Ringde hem igår till min bror för att försöka få lite klarhet, han är trotsallt 5 år äldre och borde veta bättre än mig. Han visst knappt vilket försäkrigsbolag vi har, tror att det visade sig att vi har precis lika dålig koll. Varför mamma, varför? Hon har helt enkelt skämt bort hos alldeles för mycket under den tiden som vi bodde hemma.

Idag är en tung dag få tänker jag på roliga minnen. Ett är från i helgen, Ivar är rätt ohjälpsam ibland, han vägrade att hjälpa oss att städa så när han går i på toaletten, vilket rum som för övrigt ser värst ut, tar jag nyckeln och låser in honom. Jag säger åt honom att jag vägrar låsa upp försen han har städat klart. Det gav ite reslutat, var tvunegn att låsa upp när det lät som han började gråta.

Jaja ska gå nu! Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0