"Ja vem är det Linn Backlund Den flickan är en gåta en gåta som bara några få vet vem det är!"

"det kan jag oxå love men jag vill inte gå i skolan vill ju softa med minna underbara polerz men alla lov e ju inte kul men det här va fan kul"

"ja vad har man gjort ida då man har ju vart på månskens tur med skotrarna man har ju ingen egen men hoppas att man får det snart=)"

"melodifestevalen e juh bra men jag tyck att det var fel personner som vann jag tyckte att antingen jill jhansson eller jan jhoansson och pernilla vahlgren men det gör ju inget att fame vann heller men jag tyck att dom andfra var bättre men alla har olika smaker eller hur men ni kan juh altid skriva och sga vad ni tycke ni vet juh vad jag heter det står juh men ni får ha de king"

"ja hallå då ida har man vart på skoolan spelat brännbol det var väl så där vart blöt)= men ingen har dött av litte våta grejer=) "
"kram kyss en gästboks sugen brud//mig"

"hallå ida har man inte gjort så mykke varrt på skolan och så ddet var väl så där flörta juh med en kille som gick i lekis en riktig snygging må ni tro det mena jag verkligen men jag tro inte jag ska satsa på han, han är nog lile liten för mig jag har juh andra jag nog ska satsa på tro jag nån som är äldre bara så ni vet"

"altså jag känner mig olycklig jag vet inte varför men altså jag känner mig värdelös men det är väl bara vanligt eller vad säger ni? men altså jag tror jag är olyckligt kär men bara tror)= men altså vill ha nån att krama nu men vem det är frågan? man jag får väl se om det finns nån frivillig Kram Till alla som läste"

"men jag ville gå på ett disco som var i fre i ngrå så då stanade jag hemma men då kunde jag inte gå på discot jag hade ingen tjuts typiskt det var inte bra men emn"

"ja jag ristade in ett namn på min hand med en kniv det gjorde ganska ont det sved men det gör kärlek oxå eller hur men altså jag är så jäävla olyckligt kär i en person men varrt lite besviken på ahn en da förra vecan ahn va inte den jag trodde men men nu tyck jag om han igen men jaja Kram på er alla//mig"

"jag tänker bara på en och samma sak en kille dom är för snygg=) han är så himla BÄST=) jag hatar killar... "

"vi vann med 7-0 jag gjorde ett mål=) det var värsta bäst=)......"

"emnjja jag hoppas att alla där ute i sverige har det bra=)... emn ni kan juh altid skriva till mig... "

"ja det är bara säga till om ni vill byta liv.... jag ställer förmodligen upp.... om ja ni gör nog inte det för jag"

"emn nej då madee får inte följa med för mammsen för madde är för liten... hehe=)"

"Fast lite dryga madde sitter och berättar att.. hon sa till frida: Frida du får den stora äran att sätta på mig!!? men nu skiter jag i de.. "

"Men vet du erika du kan inte vara så där mot mig hatar dej när du är sur på mig;) "

"mwn nu ska vi sminka på ennu ett lager med smink! ;)"

"jag ska aldrig mer prata på skolan för då prtara jag juh aldeles för mycket:S men igentligen ska jag bara strunta i det men det är inte så lätt.. men hur som helst så är det så:P"

"men jaja Kram på dagizboken//mig"


Tack Linn för att du förgyllde vår kväll med att läsa din blogg på lunarstorm från 2003-2004. Haft ett par riktiga asgarv som vi ville dela med oss till alla som läser "dagizboken". Vi tycker om dig! //Erika, Madde och Sara




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fantastisk känsla för språk.

2008-10-20 @ 16:26:42
Postat av: Anonym

Vilket gulligt fjortizzzzpråk linn uttryck sig i, i dagizboken ;D

2008-10-20 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0