Trött och Less

"Detta verkar lite misstänkt att ni båda lider av trötthet."

- Komplimangen Erika och Sara fick av Sven efter att vi båda skickat ett mail till honom där vi förklarat att vi skippar skolan idag.
Så här känns det just nu:

Sara: Jag är verkligen så opeppad på skolan, har tappat allt som har med lust att göra. Jag tycker inte skolan är kul längre, jag orkar inte göra arbeten, orkar inte vara på lektionerna, orkar inte lyssna, orkar inte orkar inte orkar inte.
Det ända jag lever på är erikas kommentar "Tony är cool!".


Erika: Båda lider av två olika tröttheter. Jag lider verkligen av sömnbrist. Har helt vänt på dygnet i helgen, tidigaste natten var halv 4. Igår gick jag och Madde och la oss halv 4, tre jävla timmars sömn. Självförvållat.
Jag somnade på engelskan när vi lyssnade på Obama och John Mccain.
Sen är jag liite, liiite efter i skolan.
Men som sagt, hundratusentals arbetslösa och här sitter vi ock klagar! Skäms. 
Plus i kanten är att min sambo Sara och jag har det rätt kul när vi "snabbpluggar" även fast vi lider av trötthet. 
/Sömnbrist.com 

Därför gick Erika och Sara hem efter en lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0