Skönaste dagen

Sitter hemma i ullånger och njuter av livet. Vad mycket jag har varit hemma nu på sista tiden, nästan för mycket. Men har trots allt inte varit hemma med familjen så att säga. Var hur skönt som helst att sova inatt, i min egen säng.  Fast jag har en lika stor säng i Umeå blir det inte samma sak som att sova här hemma, vet inte vad det är som gör att mitt rum och min säng här hemma är BÄST!

Blev ingen sen kväll igår, tror jag drog mig tillbaka vid halv1-1. Dock fick jag inte en så vidare possitiv överraskning när jag kommer in i rummet och känner att det luktat riktigt äckligt. Eller det luktade bara äckligt längst bort vid sängen, visar sig att rocky, våran äckelkatt, har varit inne på mitt rum och lämnat kvar en del inte lika trevliga saker. Orkade inte bry mig sprutade bara ner rummer fullt med parffym så fick mamma ta hand om det imorse istl! ;)

Ne nu sitter jag hemma låg med sovkläderna på min, nästan till straks innan 1 när jag och pappa bestämde oss för att göra någonting. Jag har ävingskört och vi har varit nere på by och ätit lunch och tittat förbi på alla bostäder som tillhör familjemedlemar. Var hos min bror i  hans nya lägenhet, där gick jag plus eftersom jag fick en skruvdragare. Vet inte om jag ska se det som en pik, trode att jag var för svag för att klara av att skruva själv, vilket jag är, men det hör inte hit! Sen åkte vi till syster och hennes hus blev dock bara en snabbvisit.

Nu är jag åter hemma och har gjort klart religonen, ska börja på projketet och göra klart mina frågor. Sen ska jag återigen bara ta det lungt. Pratade med Isabelle för ett tag sedan, känner verkligen att resfebern börjar komma, jag åker imorgon!! Jag har inte packat eller någonting, har inte mycket sommarkläder bara en massa "fest tunikor". Det seplar egentligen ingen roll eftersom jag ska ha min skoluniform hela dagarna ;)

Ne Isabelle nu taggar vi om, faen vad kul vi ska ha! ;)



My roomsmate de två kommande veckorna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0