Sen Morgon.

jag har precis stigit upp ur min ur sköna säng. sen jag kom hem har jag frusit, har aldrig frusit så mycket tror jag. Nu när jag ska sova sover jag med två duntäcken och ändå fryser jag. Måste bero på att det är väldigt kallt i vårat hus men tror inte att det är huvudorsaken heller. Kan även vara så att jag håller på att bli förskyld, det är absolut inte otänkbart. Sitter just nu och fryser nere i vardagrumms soffan istl, kan bero på valet av kläder. Har på mig min t-shirt som jag fick av min favorit ghanan Edvin ;)

Hur som helst ni ska inte tro att jag är e tjuvsovare bara för att jag klev ur sängen nu. Har varit vaken i nästan 2 timmar innan dess. Om inte längre. Har legt och läst ut snabba cash, en bok som jag verkligen godkänner. måste desto värre klaga på slutet, det var inte det slut som jag hade hoppats på. Men vad förväntar man sig ska hända med en knarkkung? Boke var ia till väldigt stor nytta under mina jobbiga restimmar hem från Ghana. Att läsa den här hemma är bara ett plus i kanten.

Nu har jag ätit frukost, eller snare brunch. tog rester sen mina svenska middagar, stuvade makaroner och korv. Betydligt godare än det låter. Men vart väldigt illa mående efteråt. Jag hade tagit min malaria tablett så  vet inte om det var den än eller den feta maten som ville få mig att spy. ;) Nu känner jag mig bättre, tur det annars hade jag varit tvungen att ta ennu en malaria tablett! 

Igår var en trevlig dag, åkte in till övik med erika där vi träffade johan och senare caroline. gick runt på stan och letade efter passane utstyrslar till på fredag, gick på second hand för första gången ;) hittade dock ingeting som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig. Efter att ha dissat ideer om att vara sandy i greas och marilyn monroe så beslutade jag och erika oss för att vara dem kända barnpograms personerna doris och dolores. Känner säkert igen dem från ett barnprogram under samma tid som aladin var aktiv. Det blev ett knall rosa linne med svarta aladin byxor ;) otroligt fult men vad gör man inte?

Vi åkte hem till erika och det blev fin middag, med lite plockmat som bestog av pasta, chili chips, wok och massa såser. Usch vad onyttig jag är sen jag har kommit hem, äter upp allt som jag inte åt under två veckor.
På kvällen åkte vi in ett gäng till övik och bowlade, vilket gick strålande för mig som vann med över 20 poäg över 2an. Täcker dock varken nämna poängen jag fick eller 2an då skulle jag inte glänsa lika mycket längre ;)
Efter en tuff bowling match åkte vi förbi max på hemvägen, madde följde mig hem och vi hade mannekäng och högläsing ur boken snabba cash. ;)

 Ne nu ska jag duscha och göra mig i ordning för en ny dag med nya möjligheter. Först ska jag lägga in lite bilder från ghana. ;)

Ha en fortsatt bra dag. 


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Slampan och hingsten, hand i hand?

Söderlund har nu startat ett nytt diskussionsinlägg där han vill veta vad just du idag tycker om detta med köttmarknaden på krogen. Är det bara vi killa som tänker inför en utgång att "Ikväll ska jag träffa någon riktigt intressant"? Tänker aldrig tjejer något liknande, eller är det kanske helt enkelt så att det är fel att tänka så som tjej? Nu har du chansen att bjuda på just dina tankar i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



(Detta finna du i det tredje inlägget uppifrån och i största allmänhet hoppas jag att bloggen kan bjuda dig på någonting som faller dig i smaken)



Hoppas att du vill medverka med dina tankar och tycken i kvällens diskussionsämne.



Mvh

2008-10-30 @ 15:01:51
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0