Rolig Dag.

Första natten jag klarade att sova med mitt munnskydet, eller inte munnskydd vet faktiskt inte vad det heter. Vaknade dock en hel del gånger och kände att jag bara ville ta ut det ur munnen, kan ju kanppt anadas med det i munnen, nu är det gjort. Behöver inte ha dåligt samvete för att staten med sina skattepegar har betalat någonting för flera 1000 kr till mig som jag ändå inte använder.

Arbetade igår efter skolan och pratade med en sjukr obehaglig man, ett av mian obehagligare samtal på länge.
Efter vi har pratat ett tag och jag frågor hur mycket han betalar osv låter våran konversation ungefär såhär.

Mannen - Ja jag har inga specifika summor här, eftersom jag ligger i badet med en whisky och njuter.
Jag- Ja men då ska jag sbsolut inte störa, jag ringer någon annan gång.
Mannen - Nej, nej inte alls det är nu du ska passa på om du vill ha någonting sagt.
Jag - Ja, är det säkert?
Mannen - Ja lilla gumman de är säkert.


Medans jag fortsätter hör jag i bakgrunden hur det plaskar från badkaret och det ända jag ser framför mig är denhär mannen på 60 år som ligger i bakaret med en whiskey och cigarr. Jag mår illa flera samtal efteråt. Fast det är klart nu efteråt kändes det bara helt sjukt.

Just nu är jag på skolan och har ångest för ett Franska prov som vi har om ungefär 70 min, jag försökte verkligen plugga på det igår efter jobbet men vet inte hur mycket det ger när jag pluggar efter klockan 9 på kvällen. Min hjärna brukar vanligtvis slå av där någon gång.
Har haft möte idag på skolan om Ghana, har fått våran packningslista. Får absolut inte glömma keps och solglasögon! Nu börjar det närma sig men nedräkningen kan inte börja försen om 4 dagar.  Har en del att göra innan dess, massa skola och massa projektarbete.


Ne nu har jag filosofi. Ciaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0