Om en vecka.

Vid denhär tiden då är jag i Ghana. Jag taggar verkligen. Idag när jag vaknade var det första jag gjorde att ringa pappa som kom hem från thailand i natt. Har inte pratat med dem överdrivet mycket på sista tiden och det kändes som jag ville höra en massa skvaller. Det var inget långt samtal eftersom jag var tvungen att göra mig i ordning för skolan, senare under dagen när de var lunch ringde jag mamma. Har saknat henne och det visar jag genom att det första jag gör när hon kommer hem är att be om en massa tjänster. Jag måste verkligen växa upp, ta vara på mig själv.

Sitter just nu på skolan och ska läsa igenom de 2 kapitlerna som vi ska ha på vårat filosfofi prov, ni vet detdär ämnet utan facit. Har tänkt på att det måste vara sjukt lätt att få bra betyg, eller bara allmänt svårt att rätta för våran lärare eftersom filosofi inte har något som helst facit. Det ska nog gå bra ändå. Malin gör provet nu, vi ska vara glada att vi har tills på torsdag på oss.

Idag efter skolan måste jag gå till apoteket för att köpa malarom, eller vad det heter, det är för att jag inte ska få malaria när jag är i Ghana, det vore inte så kul. Måste köpa mygnät med. Trode att jag skulle ha mygnät hemma, för när jag var liten hade jag ett mygnöt över mi säng i mitt rum och låtsades att det var sänghimmel. Det var på gamla goda tiden det. Man sover så mycket bättre med en säghimmel då kan inte dem elaka drömmarna ta sig igenom nätet :) Kanske ska testa det igen.

Idag efter skolan ska jag jobba, bara för att jag vet att det endast är två pass kvar innan jag är ledig i 3 veckor känns det ovanligt tungt, det är alltid så. Ne jag ska hålla ut de två sista passen och sälja bredband som en took så att jag kan lyxa på mig massa souvenirer i Ghana. Vilker tjat om Ghana. Förmodligen bara för att det är så kallt ute.

Är på skolan nu sitter med Klintan, han är seg sitter bara och läser blondinsbellas blogg som vanligt.

Ciaaaaaao. 

Kommentarer
Postat av: badboy_90

gere nu backan!

2008-10-07 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0