Ny badad.

Just nu ligger jag i sängen och är nybadad och fräsch! Kom hem från jobbet och började tänka på gubbe jag pratade med igår, nej nu ljuger jag det har jag försökt förtänga, hur som helst vart jag jätte sugen på att bada efter en låg väg hem i spöregnet på cykeln. Det var ingen bra dag på jobbet heller, ville mest bara be alla människor att dra åt helvete, om man nu får ta i så att man spricker. Ne Linn ska sluta deppa, hon är bara lite sliten och känner att hon har en del tyngd på sina axlar.

Det jag mest av allt skulle vilja göra nu är lägga mig och sova, det har jag verkligen inte samvete till. Imorgon är det trots allt den skönaste dagen på hela veckan, ne nu tog jag i igen, de är fredag. Men de är en skön dag och jag har sovmorgon och slutar tidigt.

Jag har kommit på vad beroende jag är av mina föräldrar, dem har varit borta nu i lite mer än 1 vecka och jag saknar dem så mycket. I vanliga fall kan de gå längre tid mellan jag pratar med dem, men nu är dem så långt bort. Sen är det givetvis så att jag har stött på lite problem. Jag är verkligen mammas flicka, och mamma fixar allt åt mig. Jag måste ha mina försäkringar med mg till ghana och jag har ingen aning om vad vi har för bolag där. Kommer inte hinna få dem innan jag åker. Sen har det kört ihop sig med mitt konto med. Vad skulle jag gör utan min mamma?

Ne tro det eller ej, men nu ska jag verklige försöka göra lite svenska. Ha en fortsatt trevlig afton.

Byyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0