No comments

Nej precis, hur dåligt kan allt kännas på en och samma gång? Jag har ångset över skolan och jag har ångest över mi engelska som jag har imorgon. Men varför klaga, försök istället bara att skratta och se glad ut för jag ska till Ghana. Ja men vad kul att jag inte har gjort i ordning mina frågor, var ska jag få all tid ifrån? Jesus Krist. Just de jag har en religon upg till imorgon.

Sitter med Malin och Victoria och dem ser så himla lugna ut, jag får ännu mer ångest, så sjukt drygt. Varför klagar jag? Vart är den possitiva Linn? hon dog när saddisten kom och drog ner henne i kvicksanden. Kvicksanden med en massa flytande bokstäver och meningar.

Ne Always look on the bright side of life är väl hennes moto? tihi vad glad jag ska bli. Vill bara att tjejerna bredvid ska bli klara så att vi ka sammanfatta allt, händer väl inte än på några år.

Idag har jag varit på skolan, sen skulle jag och victoria hem och plugga men gick förbi MQ där det var super rea så vi var kvar en hel timmme, utan att köpa någonting, eller ja om en inte speciell tröja inte räknas. Imorgon är det fredag, glömm allt jag har sagt om frdagar och att det är den bästa dagen på veckan, för imorgon ska jag in med 3 gigantiska upg och ingen av dem är klar. Jag hatar fredagar, och när alla upg skjuts upp till fredagar.

Skyll mig själv, och sluta klaga. Nu ska jag dra mig i kragen och rycka upp mig. Ses imorgon då kommer ni träffa en mycket gladare och possitivare tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0