Long time no see.

Har gått några dagar se sist, eller mer en dag ungefär. Har  haf fullt upp hela helgen, klippte mig i fredgas och resten av kvällen myste jag bara med Malin och Erika. Har varit med dem hela helgen, hur mysigt som helst. Vi var på ikea igår och då var även Elena och Ida med. Mycket trevligt.

Sedan kom kvällen och fi faxade och donade eftersom vi skulle ut, vad hände under kvällen? Vi åkte hem till en kompis till Malin och klasskompisar till Ida och Elena. Var där ett tag och sedan bar det av in på kramm. En rolig kväll med andra ord. Åkte hem erika stekte pommesfrites och senare på natten kom Johan och Arvid och det blev efterfest ;) 
Eller ja ingen av oss tjejer drack men de gjorde dem ;)

Iag har varit en hur skön dag som helst, städade lite hemma och vid 2 åkte vi tillbacka till umeå, har varit hos erika och bubblad i deras ubbelbad, hur skönt som helst. I två timmar låg vi där och såg på film och pratade en hel del. Skönt att en vän som man verkligen kan prata med allt om. Mina fingrar var helt skrynkliga när vi gick upp. Vi åt och sen åkte jag hem, för att plugga men får se hur mycket som blir gjort.

Är inte på skrivhumör för att vara detaljerad men uppdaterar om mer specifika händelser senare ;)

Hade bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0