Lat, latare eller latast.

Jag är inget av det iaf. För idag har jag stannat hemma från skolan men det vara bara för att jobba och plugga. Vi hade bara fridlufs dag och det kan man få hoppas över. Säg inte det till min mentor Linda, då skulle hon döda mig. Hon är redan besviken över dålig frånvaro.Men ibland måste man prioritera. Ställde faktiskt klockan trots att jag var hemma från skolan, gick upp i tid för att hinna duscha och plugga innan jobbet. Prata om en disciplinerad tjej.

Skulle äta lunch på stan innan jag började jobba med vicky,malin och cissi, upptäckte att jag glömt mitt matkort någonstans och fick åka til taj mahal för att leta upp det. Tog hur lång tid som helst för dem som jobbar där att få fram de, jag kände stressen. Sen jobbade jag och pratade med en massa roligt folk, vet inte vad som är bäst att jobba på eftermidagen eller kvällen. bäst pengar på kvällen men jobbar man på eftermiddagen har man hela kvällen att göra annat, som att se på ett bra tv program, tror linn.

Ne Linn är tvungen att plugga, plugga och ja återigen plugga. Har precis tränat spanska, malin har förhört mig, vilken tjej. Kan inte 5/25 ord, men måste ägna lite tid åt filosfoin nu innan jag lägger mig under täcket och försöker tänka på någonting annat. Forma mina drömmar.

Har ni tänkt på att man faktiskt kan bestämma om vad man ska drömma om på natten, eller jag kan iaf. Ligger jag och tänker på någonting väldigt intensivt så brukar det faktiskt, oftast, bli så att jag drömmer om den saken under natte. Däremot om man vaknar av en läskig mardrömm brukar jag aldrig kunna bestämma att jag vill dröma om någonting annat. Men ja drömmar är väldigt farscinerade, om jag får säga det själv.

Ne vet ni vad in i FILOSOFINS värld med matrielismen och dualismen och allt vad satan och hans moster heter.

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0