Laserdone.

Jag har glömt att berätta om en extremt rolig lväll med tyskarna, det var kvällen som vi spelade lasedone! Vi var nästan 20 personer så vart man än gick inne i rummet stod det en svensk/tysk någonstas. Tanken var att vi skulle köra tyskarna mot svenskarna, eller erikas version Hitler mot Vasa. Ett extremt hemskt skämt!! Kan bara inte låta bli att tycka att det var lite komiskt. Det ursäktar jag mig för.

När vi skulle välja lag var tyskarna för få så dem skulle få följa en svensk ur vårat lag, det var väldigt roligt. Vissa kanske kommer ihåg skämtet jag körde på thim, malins tysk, att Malin hade skjutit en hjort och att hornen hängde på väggen i vardgasrummet, vilket det också gör, men malin har inte skjutit hjorten. Det var klart att dem ville ha Malin i sitt lag. Tyvär var man tvungen att ha tre lag så det vart ett svenskt, tyskt och mixat lag. Malin var på mitt lag, svenskarnas.

Vårat lag vann båda omgångarna. Malin var ingen stjärna på laserdone men däremot var hennes kompis jonas det. Thim, malins tysk var irriterad över att han bara kom 1 en gång och 2 den andra gången, Malin byter papper med jonas och visar för thim hur duktig hon är. Eftersom Jonas kom 1 första gången och 2 andra. Thim beundrar Malin desto mer.
Det roligaste är nästan när när Malin spelar lasedone ännu en gång 4 dagar senare. Den gången var inte jag med de var bara 7 personer som spelade.

Larissa kommer hem, jag frågar henne hur det gick. Hon berättar att Malin nog var trött eftersom att hon nästan var sämst av dem 7 och förra gången var hon en av dem bästa. Hur klockrent är inte de? De stackarna tror fortfarande att Malin är en hjortmördare, en riktig jägare som går runt i ramsele med ett gevär om halsen. Fast det är klart vem skulle inte kunna tro de.

Slut pratat om minnen, sitter på skolan och ska göra lite frågor på engelskan. Den bästa dagen är kommen, fredagen. Känner mig avslappnad idag eftersom det sista jag drack innan jag gick och la mig igår var kokainte. Vilken hälig känsla man får av det teet! ;)

Don't forget. Always look on the bright side of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0