Idol kväll.

Sitter nu hemma i ullånger med mamma och pappa. Har hunnit äta och testa alla min kläder som jag har fått, även väskor och en dek smycken. Det är alltid lika kul med pressenter, kändes som lilla julafton här idag.
Hade ett svårt beslut att fatta idag, åka hem och vara social med familjen eller vara kvar i Umeå och vara med på storfesten. Ett förvånande svar att jag faktiskt åkte hem, de är nästan pinsamt.

Hoppas iaf att barnen har det kul hemma  våran lägenhet. Jag har det iaf skönt här framför tvn med en mysig filt och e av dem sköna tröjorna jag fick. Har tittat på Idol pappa och jag har räknat in deltagarna i kategorier. Så nu vet vi vart dem alla hör hemma ;) alltid lika kul! ;) Ser på shell we dance nu eller vad den heter.

Har varit en sjukt bra dag, eftersom det var sista dagen i skolan på tre veckor, nu ska jag till Ghana och sen är det lov. Fattar ni att jag ser fram emot de? Alltid lika kul!

Saknar redan Victoria och Malin som jag ska vara utan i 2-3 veckor, Malin får jag inte träffa någonting mer men hoppas jag hinner träffa Victoria på söndag, får iaf sällskap hem med Erika, ho har lovat mig att hjälpa till med packningen.
Åkte hem med erika i bussen idag och från övik och hem satt vi och pratade om svenska såper, hur kul som helst. 5 toppen såg ut på följande

1, Rederiet
2,Skilda världar
3, Andra Avenyn
4, Tre kronor
5, Segermyr


Vet inte ordningen riktigt me någonting likanande.  Jag ska ladda upp vad jag tycker om andra avenyn snart. Ett toppen program :)

Ne nu ska jag bara ta det lungt, var länge sedan jag bara kunde ta en kväll och se på tv och ta det lungt. Hallelulja. Njuta av min rosapantern som jag har gjort åt hela familjen (mamma och pappa).

don't forget Always look on the bright side of life




Några favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0