Här i Sverige!

Ligger i Schaslogen, bredvid mig har jag Robin och Sara.
Har haft en helt okej dag på skolan, gjort prov i kristendomen, gått på stan och hittat fyra nya glasögon, och köpt ett vitt vanligt linne.
Vädret här i Sverige är rätt bra, faktiskt! mend et är minusgrader så man håller ju på att frysa ihäl på mornarna!
Era grannar är väldigt trevliga måste jag säga i alla fall dom som har tre hundar!
Igår var carro och sov hos oss. Det var så smutsigt på golvet att hon inte stod ut och började dammsuga, så satte hon in sladden ovanför diskbänken, och PANG, tre lampor flög. Det tog ett tag för oss att hitta var ni hade ert proppskåp. Men vi hittade det och började kolla vilken propp som gått, men vi hittade inte det jävla felet! så jag ringde pappa och han kom, men då fanns det ju inte den rätta proppen så jag och pappa fick åka ner till OK och köpa nya åt er. (tänk att det här är veckans händelse, än så länge) 

Jag tänker på er och antar att ni har det underbart, hoppas verkligen ni lever livet! Ta massor med kort som jag får se när jag kommer hem!
Saknar er 1000 gånger per dag! 
Försök skriva varje gång du har en dator! 
jag ska också försöka uppdatera mig så ofta jag kan, fast du vet att jag inte gillar det men jag gör det för DIN SKULL! 
PUSS
Känner verkligen med: Allways look on the bright side of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0