Halu.

Idag är första dagen på veckan, ny vecka lika med nya möjligheter. Förövrigt så är det bara 1 vecka tills jag åker till Ghana lika med att nu kan nedräkningen börja. Är det två veckor innan man åker utomland kan man inte börja nedräkningen men är det en vecka kan man gå runt och säga " Nu är det bara en vecka till vi åker till ghana eller, undra vad vi gör om en vecka vid denhär tiden?" Det är så roligt och gå runt och säga så. men innan dess har jag en hel del jag måste fixa med.

Just nu sitter jag här hemma med Victoria, Malin och Cissi sitter och sten pluggar. Vänar på att Johan ska komma, vi ska gå och handla och sen äta god middagen. Johan har inte varit i min lägenhet än, har gjirt ett hoplöst försök att städa undan men så länge det är ett berg med disk i köket håller jag på att kräkas. 

Har pratat med Sofie en snabbis idag, de kändes hur sjukt som helst att höra henns röst. Men det var verkligen hur kul som helst. Saknar henne och kände det desto mer när jag hörde hennes röst.  Hur som helst nu är det bara 8 månader tills hon kommer hem, hemska tanke. Hur lång tid som helst. Hoppas hon har det bra där i USA vilket de lät som hon hade iaf.

Annars har det varit en lugn dag, en hemsk morgon med musik direkt på morgonen, och jag måste bara säga det igen som alla andra gånger. Jag och musik, ingen bra kombination. Mitt instrument idag var rösten. Vi sjöng smoke on the water, en låt som jag varken tycker är bra eller hört så många gånger förut. Det lät med andra ord helt föjävligt. Men nu slipper jag ensamlarna 3 veckor framöver för jag ska till Ghana!! ;) 

Ne nu ska jag göra en sista kraftanstänging innan bussen med johan kommer, lite filosofi. Min sanna mening om filosofi är att det bara är en massa trams och det är ett ämnde utan facit. Hur kul är de då? Nej det är det jag menar, filosofi har ingen mening. 

Men jag säger som jag alltid brukar göra. Always look o the bright side of life. 

Kommentarer
Postat av: sofie

aw, jag saknar dig med!

ville verkligen vara dar med er da jag pratade med er. saknar det.

roligt att prata med er iaf!

maste horas natt mera snart <3 puss

2008-10-06 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0