Det här är viktigt att ni läser!

Jag vet inte när ni kommer hem, men är det på måndag så är inte jag hemma, och ni måste säkert ha nyckeln hem. så därför lämnar jag nyckeln hemma hos pappa, i vår brevlåd så ni kan hämta nyckeln där, och ligger den inte där så kom och knacka på inne hos oss.

men ring mig när ni kan.



Ikväll så har BB och Laden varit här. vi har spelat supermario och pratat. Jag och sara skulle plugga med blev inget av det.

Sen så har jag köpt en tröja på The Store, om ni vill veta. Plus nya skosnören till skorna jag fick av farmor som hon hade när hon var ung. 
Nu ska jag plugga för att jag har både prov och seminarium imorgon. 

Jag saknar er!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0