Atlanten.

Idag har jag legat pa stranden hela dagen, jag har solat och fatt lite fard, jag har spelat volleyboll och hoppas i vagar som jag aldrig tidigare sett har varit sa hoga, vagorna var enorma. Nu har jag dock lite ont i ogonen efterso det var mycket salt vatten. Men det var skont att antligen fa en avkopplande dag.
Har atit en middag med foljande mat : kylckling, somm jag alltid petar undan och inte ater, nar jag gick och hamtade frukt satt jao, varan busschafur som har 100magrutor,  pa vagen och ropade till sig mig och fragade om han fick kycklingen. Han at den. Sen har jag atit ris och pommesfrites som jag borjar bli ganska less pa.

Har bestallt mat av mamma tills jag kommer hem, stuvade makaroner och korv. Hur gott kommer inte det att bli? Vad gor ni alla andra dar hemma? Erika vad ar de du har for plander for mandag. Trode du skulle mota oss pa flygplatsen :( Saknar ju dig. Och victoria och Malin jag hoppas ni har bokat upp erat lov for att komma och bo hos mig i ullanger, vi ska bara mysa och trana en massa.

Idag pa standen spelade jag volleyboll, det ar hur kul som helst. Laser en otroligt bra bok med, tusen stralande solar. den ar gripande och jag harbara ett 40 tal sidor kvar. Rekomenderar er verkligen att lasa den boken. Det var Iabelle som tog med sig den men den slutatde i mina hander. Hon sa att hon var less pa afrika. Boken utsplear sig i afghanistan. For er som ar lite insatta i geografi, vet ni kanske battre an isabelle var afrika  ligger?

Isabelle ar sa sot, en av dem som forgyller min dag, kan prata skit om folk med henne nar jag ar less. Jag cissi, isabelle har haft vara pratstunder.

Erika sara och Caroline ni ar jatte duktiga och tackar er till 1000. En sak som mamma sanar jag var hemma.

Mamma - ni har val stadat nu innan vi ska ha lagenheten ( den har helgen)

Jag: Ja det har vi val, men erika ska ju bo dar med sara tva veckort forst.

Mamma: Ja men ska erika bo dar da ar den nog battre stadat an efter dig och cissi.

Ne blir yr av att sitta har, ska borja dra mig tillbaka. Kopa lite go saker och lasa ut boken.

Hoppas ni har det bra hemma, jag tanker pa er och saknar er, speciellt mamma och pappa.!! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh ni har det så bra alltså!! avundsjuk jag blir!! jag o victoria har redan bestämt att komma till er i veckan så har ni bestöm nått annat är det bara att avboka ;D saknar er tjejer!! Ps. sitter nu här hemma i ramsele med rune, doppar pepparkakor i kaffe och pratar om hur goda dom är.. har så sjukt tråkigt! tur att rune är här o förgyller min tråkiga vardag ;s Nu ska jag fara till pappa i "jaktstugan" o sitta med danskar på ett pass o se om jag får se en älg. kulkul.. hörs på måndag :D

2008-10-25 @ 14:08:21
Postat av: victoria

Åh era grisar! jag blir så avundsjuk att jag kan döö! Men nu kommer ni ju snart hem i alla fall! längtar efter dig sötnos! Jag har förresten också läst den boken! verkligen hur bra som helst!

2008-10-25 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0