Another day in Umeå

Idag har vrit en bra dag, har gått i skolan (två lektioner) en gått på stan med Caroline, och lite med ida och Ronja, jag storhandlade! köpte en grå lång, munktröja, tror jag det kallas, den är underbar till vintern, plus en lång vit t-shirt med något tryck på!

Väntar nu på att caroline ska komma med godis (som nu kostar 3.90 på Konsum på Teg), synd att ni inte är hemma!
Madde kanske kommer upp på fredag, det hade varit roligt! det som är synd är att jag jobbar på lördag 18-02, så då går en hel kväll bort, vilket är lite synd nu när hon ändå är här uppe.

lägenhetsstatus:
vi håller det rent.
diskar varje dag.
Lagar couscous och wok.
sara sover i cissis rum.
jag i linns rum.
jag lagar maten.
sara diskar. (ibland Robin).
Vi pluggar tillsammans.
Allt tillsammans!

hoppas ni har det bra i Ghana! och jag saknar er fortfarande!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0