XoXo

Vad tänker ni alla på med den här rubriken, förmodligen på samma sak som jag. Gossip girl. Som för övrigt är det ända jag tänker på hela tiden.

Ibland blir man less på sig själv man blir arg på sig själv. Just nu är jag bara väldigt besviken på mig själv. jag vet inte vad jag håller på med. Bestämt mig stenhårt för att plugga idag, men bara ennu en dag där jag somnar framför ett såpa program, ställer väckarklockan och snoozar ytterliggare en timme. Malin kommer och vi ska hjälpas åt att plugga, kanske i 40 minuter max håller vi på sedan taggar jag ner oss.
Istället för att leta upp svar på naturfrågorna laddar jag ner one tree hill avsnitt.

Malin: Jag är inte heller så taggad på att plugga längre.
Jag: Oj förlåt jag ska också hjälpa till och leta efter svaren, ska jag vara ärlig skulle jag hellre ha gossip girl än one tree hill.
Malin: Vet du en sak?
Jag: Ne vadå?
Malin: Jag har en del gossip girl avsniit på min dator?
Jag: Ne är det sant?


Och på den vägen vart de. Ett avsnitt lovade vi varnadra, bara för att tänka på annat. Efter ett avsnitt var det bara ett till. Då var inte pluggning andra prioretiring utan det hade börjat blivit sent och malin skulle hem. Jag fick hålla henne kvar för att få se det tredje avsnittet med. Jag står inte ut med mig själv. Det finns bara ett ord för sånna som mig och de är LATA.

Hjälper de om jag lovar att plugga imorgon? Förmodligen inte, kommer säkert komma på en undanflykt. Ne 3 min till och jar har ett nytt och fräscht gossip avsnitt. Ennu en sen kväll för Linn. Skyll sig själv.

Det finns en morgondag med. Med massa tid för övrigt. ;)               Ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0