Uppackat.

Jga har precis packat upp mina kläder och hängt in dem i garederoben. Medans satt Malin och läste igenom min sveska uppstas. Vilken kompis va? Har inte vågat fråga någon om dem har tid och lust att läsa igenom de eftersom den är 7 sidor lång, men hon tom erbjöd sig. Det uppskattar jag eftersom jag är ingen stjärna på svenska.

Idag slutade vi tidigt redan halv 3, åkte hem och skrev loggbok och åkte och handlade av victoria på ica puls. storhandlade mat och har gjort mat för hela veckan nu. spagetti och köttförsås, jag är en riktig kock om jag bara vill. Annars har jag bara tagit et lungt idag. Jag har varit på skolan, första dagen på 3 veckor. Men det kändes som det var igår jag var där sist. Det är sjukt hur fort man kommer in i rutinerna.

Ne nu ska jag skärpa migoch börja skriva på min novell, trän lite på spanska med kanske. Har prov på torsdag, hinner inte ens komma tillbaka in man blir helt neröst med en massa läxa och prov. Nu har jag gjort snart 1/4 del av tredje och sista året på gymnasiet. Är helt sjukt när jag tänker på de.

Ne nu ska jag vara social med tjejerna här. Sura på Erika som inte ställde upp med att följa mig och handla ;)

Gjort en bra sak idag, pumpat mitt däck. Gick inte att ta sig fram knappt. Kändes som jag cyklade på moln efteråt.



Hos frida innan utgång i fredags, sitter bredvid puff ;)

Kommentarer
Postat av: E

du vill ju bara utnyttja mig för att jag har en cykel och inte du, sucker!

Föresten så var det där piff och inte puff!

2008-11-04 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0