Trötter.

Sitter hemma hos erika och är hur trött som helst. Pluggar med ögonen halvöppna på spanska. Jag måste eftersom jag har spanska prov imorgo, det känns jobbigt men jag måste faktiskt göra det. Har jobbat hela kvällen och det gick inte ens bra. Vad less man blir. Bara ta nya tag till söndag.
 
Efter skolan gick jag till NK där erika, carro och sara satt. Gjorde dem sällskap tills jag gick och köpte mig middag och gick till online. Där tillbringade jag min kväll med en massa dryga människor som jag pratade i telefon med. Hur som helst gick jag hela vägen hem till erika sen. Ficka med tända ljus stod på bordet och välkomnade mig. Mysfick med pluggande blev det.

Nu sitter jag här och ska sova, men dator dör nu men ha en bra natt med mycket sömn.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0