Tragiskt,

Men sant. Jag tittade på senaste avsninntet av gossip girl, och jag grät. Okej, jag gråter lätt när jag ser på sorgliga/lyckliga filmer, men de är ju bara för att jag är an av få som verkligen kan leva mig in i filmerna och serierna. Tss tycker ni att jag är töntig för att jag gråter när jag ser ett gossip girl avsnitt, du skulle ni bara veta vad jag är kapabell att gråta till.. Inget sagt. ingen som kan döma.

Har varit en lugn dag på skolan, eftersom jag skippade spanskan. Pga jag inte tränat på läxa, fy linn. + huvudvärk. Måste skärpa mig. Ska plugga idag är tanken.. Har cyklat fram och tillbaka till skolan, trots att det är storm och kallt. Snön piskar i mitt annsikte när jag cyklar på gatorna. dessutom när jag cyklade hem idag hade jag inget luft i mitt framdäck, jag var tvungen att leda cykeln upp för backen, den enda backen som finns på vägen hem. Jag skämms, glad att ingen såg mig! ;)

Ne har suttit hemma och jobbar lite på min novell, snart klar bara en halv sida kvar.
Ska till Malin om bara ett litet tag, äta god mat. Fajita kyckling med pasta. Och sen ska jag plugga och såklart duscha där, tillsammans med Malin hoppas jag. Och tro mig det där var inget skämt!! ;) Bara en lhemlighet, som jag för allt i världen hoppas stannar mellan oss.

Ne alla glada, jag är glad för att det är en ny vecka och bara 4 skoldagar till helgen. Och då...

;)

Ha en fortsatt trevlig kväll nu.

 

That't the girl i'm gonna spend the night with. jealous aren't yaa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0