TORSDAG.

och dagen innan fredagen, som är den bästa dagen på veckan. Som vi alla vet vid det här laget.
Jag slutar skolan bara på några minuter, och efter skolan ska jag på en hemlig dejt på stan. Vilket jag faktiskt ser fram emot väldigt mycket. Ska gå och titta i affärer och se om vi kan hitta några fina saker.

Sen ska jag hem och plugga för fullt. Ända fram till kvällen tills halv 9 bion börjar. Ska jag möta upp Malin, Victoria och Emma. Får se om det blir någon annan som följer med. Vi ska se patrik 1.5. Det ska ju vara en toppen film så det är klart att man måste se den. Visst är den lite gamal, men det är alltid mysigt med bio med fins tjejer.

Ikväll måste jag/vi planera morgondagen, som för övrigt är den bästa dagen på veckan, eftersom det är fredag. Jag och framförhållning är inte riktigt A och O. Det är snarare katastrof. Alla kompisar föräldrar inklusive mina egna hatar att vi har en sån dålig framförhållning. Som när vi planerat i 5 månader att vi skulle på yran och vi velar hit och dit.. Dagen innan yran kommer vi på att vi verkligen ska fara. Hektisk dag med att skaffa boende och resa. Det slutade i en städskrubb. ;) Sånt man får ta med dålig framförhållning.
Livet blir så mycket roligare när man inte behöver planera utan ta dagen som den kommer.

Jag har hela livet på mig at vara ansvarsfull och ha framförhållning men nu ska jag fan passa på att ta dagen som den kommer.

Ne nu ska ag börja rulla, till stan. DVS om min hemliga dejt är redo.





Glöm inte för allt i världen: Always look on the bright side of life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0