Torsdag lika med Ledig.

Är det inte uderbart att bara kunna åka hem efter skolan och lägga sig i schäslongen under sitt duntäcke med datron i knät och fantasin som flödar! Jag har skrivit på en av novellerna från Ghana och är redan klar med en. Eller så gott som klar iaf. Ska börja på den andra snart hade jag tänkt, men funderar på att göra lite på min U-lands upg snart. Valt att jag ska fördjupa mig i Negeria. Blev inte Kongo och jag är stolt över mig själv.

Hur som helst det jag ville ha sagt är att jag älskar dagar när jag inte jobbar.  ♥

Idag har det varit en skön dag på skolan, hade spanska prov första timmen och det gick väl inte så vidare bra. Tränade aldrig mer än 10 minuter så de är självförvållat som allt annat som jag inte prioriterar i skolan. Jag ska skärpa mig och bli en diciplineras tjej. Hur som helst slutade spanskan med ett spel som var inte fullt så kul, ka bero på att mitt lag verkligen söög. Ändå var vi 4 treor så vi borde ha varit rätt bra kan man tycka.
Efter spanskan blev det lunch. En macka på Katarinas med kyckling och gräslöks aioli, en den nyttigaste mackan men så sjukt god. Kör mitt rejs den här veckan sen får man dra in på det roliga.

Hade hål en timme så gick till stars där Erika och Sara satt, jätte kul att träffa Sara igen, var verkligen jätte länge sen. Alltid lika kul att träffa Erika. Ne nu ska jag skriva upp ett schema på saker jag ska göra här framöver som

• Maskerad,
erika och jag måste få tillfälle att använda våra kostymer igen.

Pokerkväll,
är alltid kul att leka poker tokiga killar med sina tjejkompisar.

Glöggkväll, Snart är det advent och då måste man börja fira.

Pyjamas party, vilket står närmast på listan kanske redan i helgen? ;)

Det är bara att köra hårt och se hur det går. Tror att inte mycket av det kanske kommer att bli av men det är bara göra det bästa av situationen.


                                       En dag man saknar !                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0