Tjolahopp.

Idag är en underbar dag och prick en månad till Victoria fyller år. 18 år! Vad jag längtar. Då kommer jag inte längre känna mig som världens hemskaste vän när ja går ut på helgerna, eftersom då har hon ett val, antingen följer hon med eller stannar hemma. Stannar hon hemma är det hon som har bestämt det och inte lagen som tvingat henne.

Jag måste säga att jag tycker att det är väldigt dåligt det där med att man måste vara 18, helt allvarligt borde det vara från det året man fyller. Kanske inte ta körkortet men iaf att få börja gå ut. Jag tror att annars kan det leda till att man gör dumma saker, som kanske lånar någon syster eller tom kompis legitimation. Och om man blir fast då åker man på urkundsförfaslkning och kanske tom böter. Fast kanske ännu värre en prick i registret. Det vill man ju inte för då får man inte åka till USA och vara Au pair. Inte för att jag borde veta det, men det visste jag tydligen.

Ne idag är en tung dag, den tyngsta av alla dagar på veckan. Eftersom vi har 5 lektioner som är 70 minuter långa och jag har två franska lektioner. Jag kan inte franska! Men jag ska lära mig, det är det som är meningen. Har naturkunnskap nu och min lärare, Niclas, kommer inte ens ihåg mitt namn. Ska jag ta det som en vadå? Jag ska iaf leta upp information om diabetes. Frida, du kan räkna med att jag ringer dig ikv! Kanske imorgon.

Jag är trött trots att jag skulle sova tidigt igår. Låg och vred och vände på mig säkert 1 timme. Jag somnade iaf och vaknade desto tröttare. Alltid tröttare på morgonen än på kvällen. Why?
Ne Diabetes here I come.

cya


Kommentarer
Postat av: victoria

Åh Linn du är en riktig kompis du! När jag fyller 18 då jävlar ska vi ha kul du och jag!

2008-11-19 @ 14:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0