The day is half done.

Sitter på skolan och har ganska precis slutat. Har inte en aning om hur jag ska fördriva tiden till klockan 16.20 då jag ska brörja dra mig till online där jag för övrigt ska tillbringa min kväll. Vilken härlig dag, först skola i ett X antal timmar och sen jobb ( prata i telefon ) i ett X antal timmar. + Att jag kommer till största sannolikhet ringa erika när jag är på väg, eller är på online för att slippa sitta och äta min fin middag i ensamhet.

Igår var jag med victoria hela kvällen. Det började med att jag fick ett fins sms av online.

"Hej Linn. Drygt halva månaden gjort och du har bara jobbat 12 timmar av de 48 som du ska göra på en månad. ring torbjörn omgående! mvh Online."

Ångesten öste över mig, det innebär att jag skulle jobba 36 timmar på 2 veckor och jag som har en massa skola. Men det var inte så farligt som det lät, visserligen ska jag jobba 16 timmar bara denhär veckan. ett dubbel pass på söndag. Det kommer med största sannolikhet att gå, men undra hur BRA det kommer gå. Men jag gör som jag brukar göra. Always look on the bright side of life. 

Hur som helst, som jag sa, var jag med victoria igår, och vi var verkligen hur dryga som helst. Hon hackade sig in på min dator och skrev till en massa folk. Ingen aning om vad men kan bara anta att det var dryga saker. Det är straffet av att vara trött. Man blir helt flummig. Vi gjorde ingenting vettigt alls. Men jag ska göra vettiga saker idag. Jobba och kanske plugga lite.
Eller en vettig sak vi gjorde var att kolla upp nyår. Hittade paket pris i hemmavan med hellikopter skidåkning eller vad man vill kalla de. Eller hittade vi det?

Ne nu ska jag börja på mitt franska CV eller kanske fortsätta på min novell, det blir till att se. Innan jag börjar jobba känns det bra att ha gjort någonting vettigt.

Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0