Super Mario.

Hur tötnigt det än låter så tycker jag fortfarande super mario är det roligaste tv spelet. super nintendo, super mario hur super kan inte det bli. Jag fick mitt spel som jag tjatade om i sista inlägget, jag drog med mig malin in på mitt rumm och vi helt enkel ägde. Hur bra får man inte vara? Jag som trode att jag var en stjärna men måste säga att jag nog har hittat en som är på nästan samma, ne faktisk samma nivå som mig.

Lite väl överdrivet blir det dock när vi ligger och spelar och båda är som mest insatta.

Jag: Maaaaaliiiin, hoppa, hoppa, hoppa, hooooooppaaaaa

Malin: Ja Liiiiiiiinn Jaaaag hooooooppaaaar.

Jag: Okej malin bra nu har du klarat de här, kom igen bara bossen...

Malin: Men de är massa bollar vad ska jag göra, fan fan fan Liiiiiiinn.

Jag: Ta det lungt nu Malin koncentrera dig, HOOOOOPPAAA
 NUUUUUUU!

Antingen skriker vi och är glada eller är det knytnäven i väggen. Och NEJ man blir aldrig för gamal för att spela Super Mario. Se på mig, jag är 18 och spelar fortfarande. Men jag är väl inget levande exempel, väldigt omogen för min ålder.

Ne för att byta samtalsämne. Nu ska jag se A walk to remember. Det är en riktigt bra film, ett säkert kort om man vill gråta till sömns! ;)

      ♥      

Som jag brukar säga.
Always look on the bright side of life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0