Slitz

Jag har kommit hem från jobbet och hann se desperate housewifes. Iaf en liten stund. Glad är jag för det, Nu har jag tråkigt och är pigg av allt caffe och allt vilande under dagen. Jag trode Erika skulle ringa, men se hur fel man kan ha. Just det, hon har sin mobil hos mig än.  Hur som helst gick det strålande att jobba, dock inte fram till rasten. Efter rasten kunde jag släppa alla andra tankar. Fördrev tiden men att leta efter personer på hitta. se. Vilket liv. 

Hur som helst resten av kvällen ska jag läsa slitz och se Svensson Svensson. Ja jag kanske inte har världens bästa fantasi. Sån är jag :) Ne nu ska ni få ett tips.

Recept på sperma

Slutpumpad mitt under tagning?
Här är recept på ny sperma:

vatten - 100 ml
majsmjöl - 25 gram
en klick majonnäs

Koka vattnet och mjölet under omröring till det blir en gelé. Kläm i en klick majonnäs för färgens skull.

Ne ny börjar brothers and sisters och erika skulle ta hemtelfonen och ringa mig, lika bra att jag drar mig tillbaka. Nu har ni ett recept iaf. Hade förväntat mig på tips som att smörja in sina muskler med baby olja men icke. Kan någon erfaren berätta för mig varför alla killar i åldern 17-22 köper baby olja, har lite inside information.

Ha en fortsatt trevlig kväll.





Bara omslaget är lockande, dock lite förnedrande att vi tjejer inte har liknande tidnigar. Eller har vi? ;)
Nej jag tycker det är kvinnoförnedrande.

Kommentarer
Postat av: insider

Jag kan rapportera att trenden med babyolja fortsätter. Det är mestadels hunkar som kommer och köper enbart en flaska babyolja.. mycket skumt.



Misstankarna om att de går hem och smörjer in sig i babyolja och sedan står och spänner sig framför spegeln kvarstår (alternativt smörjer in sig innan deras amatörporrfilms inspelning, så att de glänser extra mycket!... fanns inte det tipset med i slitz? hmm..)



over and out



2008-11-12 @ 21:59:43
Postat av: slitz brud

det är jag på bilden....

2008-11-12 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0