Sjukling.

Sitter här hemma i lägenheten trots att jag egentligen skulle ha jobbat idag. Men kände att jag inte skulle klara av att sitta och prata i telefon i 4 timmar så jag bestämde mig för att ringa och sjukskriva mig. Det gjorde jag med och åkte hem efter skolan, la mig i sängen och såg på one tree hill och sen sov jag. Sov och sen åt jag och tittade på lite mer one tree hill, fick tråkigt tvingade hit malin.

Nu sitter jag framför tvn väntar på att desperate houswifes ska börja eller först har vi uggly betty att se fram emot. Vilken kväll, lika bra att jag inte jobbar. Men imorgon är det nya tag, då ska jag jobba och göra min coacher stolta.

Vi sitter även och väntar på valvakan som hålls inatt med filif och fredrik, vilka tycker vi ska vinna valet nu då? Obama håller jag på. Inte för att jag är det minsta insatt, tänker bara på att han är mörkhyad och det innebär att det kommer bli USAS första mörhyade president, det skulle innebära lite av ett framsteg. Men som sagt jag är inte insatt, tänker bara på utsidan jag :)

Idag har det varit en lugn dag på skolan, de händer verkligen ingenting. Känner mig bara allmänt tråkig och trött hela tiden. I helgen blir det till att vila ut på allvar och sen kommer den nya possitiva linn komma tillbaka. Men den här veckan ska jag unna mig att vara lite trött och nere. Det är inte alltid lätt att komma tillbaka till ett kallt höstigt sverige när man har varit i ett tropiskt härligt Ghana :) måste ha rätt att längta tillbaka.


Ne nu ska jag luta mig tillbaka och bara mysa med mina vänner. Snart kommer victoria med, ska joina oss framför vakan, Ha en trevlig kväll och må bäste man vinna valet i USA!


Always look on the bright side of life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0