Sjuk.

Sitter framför tv med datorn i knät. Försöker skriva på en av mina noveller från ghana. Det går inte så bra för jag är både trött och förkyld. Det är drygt att vara förkyld, täppt i näsan och har hosta men det beror nog på att jag har alldeles för lite kläder på mig, måste börja använda varma vinter kläder.

Igår började jag dagen med att åka hem från h-sand, blev en tidig morgon. redan vaid 10 var jag hemma, pigg och glad var jag. Senare åkte jag till övik med syster, gick på stan en snbbis, gjorde stan på 1 timme det var nästan rekord ;) Ne det var kul att göra någonting iaf. Senare kom jag hem och tvingade i mig mat och bara var social med familjen, gud vad social jag var igår. Förvånad över mig själv. Försökte vila lite så jag skulle orka med ennu en kväll. Gick inte att sova för att telefonen ringde hela tiden. Hade 10000 tals frågor om kvällen.

Det blev en mycket bättre kväll än väntat. Var jätte trött och mådde inte bra så trode att det skulle bli en jätte dålig kväll. Men nej då. Började med att bara sitta hemma med familje, drog vidare till festen där min syster höll till. Var inte där så länge. Drog vidare till daniel där det var en del folk. sedan blev det kramm i k-fors.

det var en riktigt rolig kväll, men vet inte vad jag ska skriva är för trött och illamående, måste packa snart. Åker till umeå idag till min efterlägtade lägenhet, min efterlängtade säng och mitt rum. Saknar mina vänner med. Åh saknar victoria och malin som jag inte har träffat på??? jätte länge. Ne nu ska jag kila.

always look on the bright side of life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0