Pugg.

Vilken jobbig eftermiddag. När jag sitter på jobbet märker jag att jag inte har min nyckel. Jag har tappat bort den. damn it. Eller så ligger den i lägenheten eller hemma. Har inga batterier på min mobil, cissi är kvar i nora. Vad gör man. Erika svarar inte när jag lånar en jobbrkompis mobil. Kan inget annat nummer i huvudet, victorias nummer står inte med på hitta.se och malin skulle bli kvar i övik. Malins nummer står med på hitta. se, hon hade tydligen skippat att åka till sin farmor och farfar. Därför är malin min räddning.  Tack och lov. :)

När jag kommer till main fick jag våfflor, med grädde och sylt. Vilken måltid.

Skulle plugga på mitt musik prov vilket jag inte förstog någonting av. Mitt hopp var att ivar skulle kunna det, vilket han också kunde. Tack för det, en riktigt räddning. Han lärde mig tom två ramsor som gör att jag kan kvincirkeln som ett rinnande vatten.

Ne jag ska fortsätta plugga nu.
Eftersom jag inte kan sujunga eller spela instrument tänkte jag kompletarea med att skriva ett jävligt bra prov.

  En tapper trupp.

Kommentarer
Postat av: E

Nu var det länge sen du ägnade ett av dina inlägg av mig!!!! skärpning!!!

2008-12-01 @ 11:22:05
Postat av: En person som vill träffa dig

såg dig på stan idag coh jag måste säga, you're such a hottie. kan vi ses? ;) du kan nå mig på 0738291995

2008-12-01 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0