Paradis eller Helvete.

Ja frågan är ju, skulle jag följa en religon skulle jag defenitvit inte komma till paradiset. Hur är det detdär ord grejset lyder. Fina flickor kommer till himmelen, vi andra kan komma hur långt som helst. 

Life is a bitch and then you die.
Det är sant, livet är vädligt tjatigt i mellan åt men skulle inte livet vara svårt ibland skulle man inte uppskatta det som är bra lika mycket. Man glömmer att det faktiskt följer med någonting gott i allt on som händer. Jag skulle nog hellre  vilja säga.
Lifie is a bitch and amazing and then you die.
Vilken poet jag är.

Sitter på svenskan och lyssnar på när klassen pratar om reklam.
Det är roligt hur man på måndagen redan börjar planera för helgen, till helgen ska jag ha en riktigt rolig helg. Gkömma allt tråkigt och deppigt. Jag är otroligt skol less för tillfället och allt som händer runt omkring mig är inte possitivt.

Nej jag ska göra som jag är bra på att alltid se possitivt på allt i livet. Och göra ett tal med Victoria.

Always look on the bright side of life.


Paradiset eller helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0