Oroligt.

Inatt har det inte varit någon bra natt, för det första kunde jag inte somna igår. Bara låg och vred på mig, förmodligen sovit för mycket i helgen. När jg väl somnade låg jag bara och drömde om en massa hemskheter och inget roligt alls. Ne helt enkelt ingen bra natt. Igår bestämde jag mig för att skippa musiken, vilket jag också gjorde.
Vi hade säkert ensemble och jag kan ju ändå inte spela något instrument eller sjunga så det var lika bra att hoppa över musiken.

Kom till skolan och känner mig otaggad. Har en klump i magen som bildar ångest. Ska göra mig av med den snarast möjligt.
Har spanska prov idag vilket jag kom på imorse, perfekt att jag har hål nu så att jag kan plugga.

När jag sitter här lyssnar jag på några utläningar som läser svenska på våran skola, dem pratar om man säger lika sak eller samma sak. Svenska är nog inte så lätt som man tror. Nu pratar dem om "slags" väldigt intressesant att lyssna på medans dem spelar pingis.

Ne nu ska jag plugga istl för att sitta här.

Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0