Ny dag Nya möjligheter.

Vilken kväll igår. Jag jobbade och tog ut segerna i förskott. Före rast hade jag sålt 2 och tänkte att jag bara skulle ta det lungt. Vilket jag gjorde och sålde inte något mer. Däremot började nedräkningen. Redan vid 3h45min uppföljt av 40min 20 min 17 min 16 min 14 min... Ja ni förstår nog vad jag menar. Erika skrev att det bara var att titta förbi henne så att jag kunde få en kram innan jag åkte hem.  Vilket hon trodde skulle göra min dag bättre.

Cyklade till Erika och fick min kram. Vi satt vi datorn och lekte datahackers. Det var ingen vidare erfarenhet. ;) Men kul var det. Satt och pratade och bara myste. Efter 1 timme eller så bestämde jag mig för att åka hem och träna på spanskan. Istället för att träna på spanska pratade jag i telefon. Ett väldigt långt samtal som inte slutade förren vid 1.  Och Ja det var mitt fel. Vad är det för fel på mig, kan inte somna på kvällarna. Jag har inte somnat före halv 1 en enda natt denhär veckan.
Roligare blir det när jag tror att min väckarklocka rinder, men det är inte min väckkarklocka. Någon som har tråkigt och ringer runt och terrar folk. ;)

Idag är en sjukt härlig dag på skolan. Jag har spanska nu och sen har jag bara U-landskunnskap men eftersom den inte börjar förren 1 åker jag nog hem efter lunch och pluggar hemma iställer, det ger mig så mycket mer. Kan jag vila en stund innan med!
Idag ska jag och Malin köra en ensemble. Ska skriva en massa Naturkunnskaps frågor. Jag ska göra spanska och annat skolarbete.

Back in track. Här är jag igen till 110 %.

Ciaaaaao.



En gammal och lika fin bild på mig och erika.

Kommentarer
Postat av: E

Det var inte bara "en kram" det var en uppmuntrande kram!

2008-11-13 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0