Myser.

Jag ligger fortfarande kvar i min schäslong, de är verkligen hur mysigt som helst. På min vänstra sida sitter victroia, malin och cissi. Här ligger jag med duntäcke och det bränner i mina ben eftersom datron ligger ovanpå och är riktigt varm för tillfället. Funderar på att hitta på någonting men vet inte vad. Har ingen kortlek och inga spel?
Vad gör man?
Vill ha en massa förslag på vad man gör när man är urless på att plugga och bara vill koppla bort allt tråkigt för en liten stund.

Jag försöker fokusera på skolan men är riktigt less, det går in men lika fort ut. Jag förstår inte konstiga ord på landguiden. Vad händer med mig?
Ne nu ska jag mysa med min kompis. Inte mina kompisar. Dem tränar bara på teorin, här nedanför kan ni se en kompis man alltid kan lita på.
Detta är en av mina bästa kompisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0