Mys lördag.

Sitter hemma med Malin i soffan, vi sitter med varsin dator i knät tittar lite på tv och in brasan där det brinner! Har varit lite off idag men inte mått särskilt dåligt. Bara lite trötta. 

Igår var en väldigt rolig kväll, lite annorluna men rolig. Elena körde oss in, våran egena privat chaufför. Hur gullig kompis får man ha. Hoppas hon hade kul, om hon inte hade kul med oss lär hon ha haft kul åt oss. Det skulle jag ha haft om jag var nykter och såg allt som vi gjorde. Alla som tappade legg och pass. Men vi hittade allt. Både malin och emma tappade sina legg/pass. Vi började på kvarterskrogen och testade komma in på harrys, men där vara det bara förköps biljetter som man kom in med. Vi drog vidare till liquid där vi, ja vad gjorde vi? var inte kvar så länge, gick tillbaka till kvarterskrogen. Blev stamisar enligt vakten. ;) Sedan max och sen bar det av hemmåt. Länge sen jag skrattade som jag gjorde när vi var hemma. Var nästan det roligaste på hela kvällen.

Idag har varit en seg dag. Vi såg på film Emma, Malin, Cissi och Jag. Wanted. Efter filmen bestämde vi oss för att rycka upp oss, gick ut och gick sådär en 15min. sedan åkte Emma och cissi hem och jag och Malin har bara myst.
Somnade framför tvn och när jag vaknar ser jag Malin ligga med våran super söta kattunge på magen. Dem var så söta tillsamman.

Sedan blev det tre rätters, eller vi har bara ätit två än så länge men det är nog bara en tidsfråga tills den tredje blir serverad. Blir nog dock bara jag som äter av den eftersom Malin är duktig = nyttig.  Var hos syster och kollade in lägenheten lånade 4 filmer. Bla höstlegenter trots att jag har sett den 1000 gånger kunde jag inte ha på mitt samvete att malin inte skulle få se den. Det är ju trots allt en kult. :)

Ne tillbaka till myset och lite skola innan vi kan koppla av helt.
Ha en fortsatt trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: ERIKA

Du driver med mig?! ni tar bort en hur och skaffar en till katt? varför har ni inte ett zoo?;)

2008-12-01 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0