Lördag kväll.

Och just nu sitter jag hemma hos wilmer, har inte hunnit vara här mer en 1 minut och jag sätter mig vid datorn. Har varit helt off idag eftersom att jag varit trött och lite sliten.. Men det har varit en skön dag förflyttade mig från sängen till soffan och återigen till sängen. Insåg att jag inte kunde vara i lägenheten eftersom det var sjukt stökigt! Därför tar jag mig till erika efter att ha duschat. Där har jag varit hela dagen. Tacka för att erika bor nära frasses där vi köpte våran lunch..

Hade en väldigt trevlig kväll igår, men förstår inte hur det lan vara så stökigt hemma hos oss. Jag klarar mig knappt att ta mig tillbaka. Hur som helst. Ska jobba hela dagen imorgon därför måste jag ta det lungt idag.. Nej nu blir folket less på mig för att jag sitter här! Ha en bra kväll!

Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0