Jobbarn.

Idag tvingade jag mig till jobbet trots att jag verkligen hade ångst, nästan panik ångest. Vet inte vad som är med mig mn var verkligen ite taggad på att jobba. Kan bero på min lilla flrkylning, som för övrigt håller på att släppa. Eller min motivation kanske helt enkelt håller på att dö ut.

Ennu en dag med sovmorgon, hela veckan består av en massa sovmorgnar. <3 Det 'är verkligen hur skönt som helst. Imorgon har jag bara 2 lektioner med, det kan inte bli bättre. Dess värre har jag ett spanska prov som jag inte har tränat på särskilt mycket, men vet inte riktigt vad jag ska träna på. Me gusta/gustan. Visst är det spanska språket underbart?
Det är roligt att man kan vara bra i ett språk och väldigt dålig i tre språk. Mina svagheter i skolan är Franska och Svenska och lite engelska. Men tror att ett av mina bästa ämnen, eller har åtminstonde varit, är spanska. ;)
Intressant fakta.

Hur har dagen nu sett ut?
Sovmorgon och första lektionen var det U-landskunnskap, ska välja ett afrikanskt land som varit koloniserat. Vet inte vilket land jag ska ta. Tänkte först vara jätte lat och välja Kongo, eftersom jag har haft ett arbete om kongo tidigare skulle det göra att mitt arbete underlättades jätte mycket, men ändrade mig. Vill få ut så mycket som möjligt av min skolgång därför väljer jag ett helt nytt land att fördjupa mig i kanske Nigeria? Skulle inte de vara intressant?

Senare på dagen hade vi NK och Filosfi, filosofi är ämnet utan facit vilket verkligen gör mig frustrerad. Har människan en helt fri vilja? Sarte kiss my .... Klart människan har en fri vilja, eller? Ne precis sånt här som man bara blir förrvirad att tänka över.

Victoria gjorde mig sällskap på sandys där vi åt middag, ceasar sallad, vilken middag. Kändes som gamla goda tider. Vi åt ute nästan två gånger varje vecka förra året, det var innan vi skulle jobba. Vad mysigt vi hade det tillsammans hon och jag. Saknar den gamla goda tiden.

Ne nu ska jag sova

.

homies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0