I morse

Var jag trött som ett as. Och usch vad jag tyckte illa om Malin när hon fick ligga kvar i sängen och jag gå upp. Jag funderade på att vara hemma. Hade det inte varit för att cissi har min mobil hade jag alla gånger gjort det. Vilken tur att hon hade min mobil då! ;)

Var och såg patrik 1.5 igår. Det var en bra film, men dock inte lika bra som jag trodde att den skulle vara. Jag skrattade mest hela tiden. Och lite tårar dessutom, inte ovnaligt för att vara mig, vad har man förväntat sig. Det blev en tapper trupp. Bara Emma, Malin och jag.  Efter bion följde jag med till Malin. Vi pratade med sofie. Hur kul som helst att höra hennes röst, trots att hon inte hörde våran. ;)

Idag åker jag hem klockan 10.05. har lovat att gå till någon läskig man där hemma för att... Ja vad ska jag göra.
Hade min hemliga dejt igår, mysigt. Fick ut det jag ville av den hemliga dejten. Nu är det bara vänta till nästa vecka igen.
Vi planderade fredagskvällen relativt. Men som Malin också sa, vi lever bara en gång. Ta dagen som den kommer. Det löser sig alltid.

Ne  nu har jag engelska så det är bara plugga på. Den sista lektionen för denna veckan. Tack och lov.

Hadébra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0