Hej allihopen.

Ny dag med nya möjligheter. Den sista dagen innan fredagen. Fredagen är det bästa dagen på hela veckan, är då tordag den näst bästa? Nja, det är nog lördag som är det. Hur som helst är det sista skoldagen eftersom imorgon har vi trivsel dag med klasse, vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Säkert bara jag som ser fram emot de, eftersom det är jag som har bestämt vad vi ska göra. Okej då kanske johan också tycker det ska bli kul eftersom han var med och bestämde.
Nej usch vad jag svamlar.

Tänker bara säga en sak, att dem som inte är med imorgon blir jag jätte besvikna på. Dem enda jag har hört ska skippa de är Victoria och Isabelle, vilket är dem som jag måste se till att dem ska komma. Om ni inte kommer, kommer jag att känna mig maktlös. Det är bara att pallra er dit om ni vill fortsätta vara min vän, och tro mig det vill ni.
Volleyboll och ångbastu det vill man bara inte missa. Tänk på hur bra ångbastun är för huden!

Jag har ett stort problem, min blogg är alldels opersonlig och ful, jag måste genast göra någonting åt det. ;) ( annars kanske folk uppfattar mig som opersonlig och ful.) Men eftersom inte jag är så bra på att hålla på att designa saker kanske jag måste ta till med lite hjälp. Efter helgen ska den vara fixad, det gör att vi alla har någonting roligt att se fram emot!! :)

Ne nu ska jag avsluta de här och återgå till franskan, eller vi har ingen lärare men kanske kommer hon snart.

Ha en fortsatt bra skoldag.


En ångbastu, den på IKSU är dock lite större och lite mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0