Härligt väder.

Ja vilket härligt väder och vilken härlig dag. Det snöar ute och jag får en lten känsla av jul.
Idag har jag verkligen inte fått mycket gjort. Har mest bara legat och tyckt synd om mig själv. Inte mått helt hundra vilket ör självförvållat.

Igår vad hände? Ja vi började kvällen här, ganska sent. Vi var ett gäng tjejer som bara drack vin och pratade och sedan bar det ut. Jag hade inte varit ute på eftermiddan och så fort jag kommer ut halkar jag och idag känns det som om mina armbågar är helt sönder. Sedan skjutsar isabelles pappa oss till rött där vi också träffar Johan och Wilmer. Där sitter vi resten av kvällen. Jag orkar inte för allt i världen gå hem så jag och erika sover hos johan som bor alldels vid rött ;)
Det var trevligt, vi kommer dit och väcker hans stackars syster som sover och ska upp och jobba. Vi blir iaf serverade mackor med ägg. Tydligen dem godaste äggen jag någonsin har ätit. ;)

Sen slocknar jag i soffan och håller tydligen både Erika och Johan vakna hela natten med min snarkning. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Det samma hände förra veckan. Jag känner mig inte så uppskattad när nått sånt här händer, förstår inte varför?

Roligast på kvällen är när jag inser att jag har tagit mina slittna och superfula sommarskor och har ett par vita sockar där det står med stor röd text lacost. Aa det är ett minne värt att minnas. Sjukt fult och så var jag ute och gick.

Ne nu ska jag fixa mig i ordning och se vad som händer ikväll. Förmodligen.

Ha en bra kväll nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0