Fredagen är här.

Och jag är precis lika seg som vanligt, gick på stan en snabbis efter skolan och sedan bar det bara av hemmåt. Det första jag gjorde vara att lägga mig i sängen och titta på gossip girl och one tree hill. Vad händer med mig? Jag måste verkligen ta och rycka upp mig. Jag trodde det skulle hjälpa med att vara helt off några eftermidagar men det visar sig att jag bara blir mer fast. Om det hjälper börjar jag faktiskt lessna lite på dessa såper, skandaler och massa annat crape.

Skön dag på skolan med bara EN lärar ledd lektion. Sen var det bara lunchen som väntade. Sedan var dagen slut och tydligen jag med. Ne nu ska jag ladda om och tagga för kvällen. Oavsett vad som händer, verkar vara lite oklart för stunden. Men kul ska jag ha vare sig på bio eller på någon fest, vem vet kanske bådadera.

Vilken fredagsmys jag har haft, om jag hade varit hemma hade jag ALDRIG tillåtit min mamma att servera eller laga mig makaroner och korv. Men det är precis vad jag har ätit idag, framför gossip girl. Hur många är förvånade? Imorgon ska jag slå på stort och laga en riktig gourme middag. Idag bara ta de lungt eller nu ska jag ta det lungt men snart börjar allvaret.

Vill ni också ha hjälp med att ladda för kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0