Fredag YEAAH.

Ännu en fredag och livet leker, efter en del dåliga saker.

Igårkväll kom jag på superidén om att ha en filmkväll, jag bjöd hit en massa flickkompisar och vi tittade på film och åt gosaker. Usch vad mysigt vi hade. Riktigt november mys..
Malin skulle sova här, ja de är sant. Vi som hade pratat om så länge att sova tillsammans i min säng och se på film. Vi såg P.S I love you och malin och victoria somnade. När Malin sedan vaknade sprang hon in på toaletten och spydde. Tråkigt för mig, fick sova själn ännu en natt.. Vid 2 tiden igår åkte hon hem, jag som skulle upp tidigt och åka till IKSU för att spela volleyboll.

Det var kul på våran kamratstödjar dag. Trots att jag var trött. Tycker om våran klass, och man lär verkligen känna alla andra mycket bättre när man inte är på skolan. Hur som helst så var det trevligt trots att inte hela klassen följde med. Vårat lag vann för övrigt nästan alla matcher. Fast det är klart, de är inte det som räknat. Det som är viktigt är att vi hade roligt att vi vann är bara ett + i kanten.

När jag kom hem vid 12 var jag jätte trött. Jag såg på film och sov.. och sedan övertalade jag mig själv med att ladda mitt kontant kort med 200 kr och vad händer, det blev något fel och mitt kort blev inte laddat. Jag blev förtvivlad och ringde mamma men hon svarade inte, sen ringde jag till johan och beklagade mig. Hur less som helst. Men efter en timme kom ett sms där det stog att mitt kort var laddat. Tackade dem övre makterna.

Ne nu ska jag ladda för kvällen. Blir någon lättare tillställning hemma hos oss får se vart vindarna för oss senare. Ha en bra och mysig fredagskväll allihopa.

Ciaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0