Ennu en dag.

Sitter på skolan, kunde knappt sova inatt. När jag somnade tänkte jag på en sak under natten drömde jag om en sak och när jag vaknade tänkte jag på en sak. En sak som får mig att må illa, jag blir äcklad. Varför? Jag har ingen anledning men så är det iaf. 

Igår pratade jag med Erika och allt kändes så bra. Både medans och ett tag efter, men sen kommer tankarna och ångest. Allt kommer på en gång framtiden, det som händer nu, skolan och jobbet. Ryck upp mig, vad hände med always look on the bright side of life. Jag behöver helg, jag behöver någonting roligt och i helgen ska jag glömma och bara ha roligt. 

Pratade iaf med erika 1.25 minuter igår. Tjejen kan lyssna, hennes framtida yrke måste bara bli psykolog. Jag fick panik över vad jag var bra på. Att jag varken var bra eller bäst på någonting. hör hur Erika tänker på andra sidan luren: du är bra på ääähh?.

Jag : Säg inte super mario för det räknas inte.

Jag fick mitt svar och jag är nöjd med de svaret. Och det var inte super mario. Kommer ihåg när jag gick på lågstadiet och vi var indelade i grupper, två från varje klass. Jag var med en kille från klassen och läraren säger att klasskamraterna ska säga en possitiv och en negativ ska om varandra. killen säger:
Ne linn hon är inte bra på någonting.
Läraren: Jo någonting är hon bra på! Det är alla.
Han: Jo det är sant hon är bra på att vara dålig / på att inte vara bra på någonting.

Vilka minnen jag har, vilket självförtroende mina älskade klasskamrater har gett mig genom åren. 7-9 har jag också minnen av. Ne varför ska jag tänka på allt det här nu? Tänk istället på allt possitivt folk har sagt. Kan inte komma på någonting, något måste det finnas. 

Ingen mening att jag skriver nu för livet är kaos... Jag drar bara ner en massa andra människor. Tro mig det är en engångföreteelse. Ska inte skriva försen jag har någonting bra att skriva nästa gång.

Tack för allt igår Erika, jag får lön på fredag. Du kan skicka ut fakturan tills dess :)  

Även fast inte jag kan så försök ni. Always look on the bright side of life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0