En dag närmare helgen.

Det fungerar verkligen som en nedräckning hela veckan, man bara väntar på att helgen ska komma. Det är bara tisdag och jag börjar redan ladda för helgen. Det var ganska roligt för när malin ringde mig i söndags och berättade om sin helg var det första jag sa. "Ja men nästa helg då måste vi...." Började redan planera fastän helgen inte ens var slut, måste börja ta vara på vardagarna mer. Fast det är sant, då är det bara skola och jobb.

Det var en liten annorlunda dag på jobbet, vi fick besök av dem stora killarna. Huvuderna bakom bredbandsbolaget och telenor. Häftigt va? Eliten skulle man kunna kalla det. Vi har börjat sälja in en ny kampanj på bredbandsbolaget. Vilken hit det kommer bli. Och vilka julklappspengar jag kommer dra in. Ni skulle bara veta! ;) Ne nu känner jag faktiskt lite mer för att jobba. det känns kul helt enkelt, eller nu tog jag i, roligare iaf.

Åkte hem från jobbet och stannade till hos erika, där jag tittade på hennes glasögon. Beslutade för två par hon själv kunde välja emellan. Sedan såg jag slutet av desperate. Eller jag försökte, erika hon bara pratade på så jag kunde helt enkelt inte konsentrera mig. Men nu är jag hemma och har lagt mig i min säng. Är faktiskt, tro det eller ej, trött ikv trots allt cafe som jag har drukit. Hoppas på en tidig ikväll utan att jag ligger och vrider och vänder på mig.

Ne nu ska jag ladda för en ny dag imorgon..

Sov gott allihopen.

 Vill bara ger er ett bra tips på en bra leverantör. Vilken säljare jag är! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0