Easy going.

Ja vilken lugn dag det har vati. Vad lugnt jag har tagit det, förflyttat mig mellan rummen i lägenheten som en zombie... Men en dag som jag helt klart kommer att uppskatta, en dag som jag tror att jag helt enkelt behövde för att få lite energi och verkligen ta tag i mig själv.

Hur som helst gårdagen, vad gjorde vi. Vi började med att äta pizza och bara se på tv. Efter det blev det lite kort och sedan bara det av till stan, kul att det finns många alternativ på lördagar för oss 18 åringar. Ennu roligare att krogägarna till 18 åriga ställen stänger tidigare för att själva gå och festa :) Men hur som helst det blev en trevlig kväll. Inte bara ligga hemma och se på tv, det gör jag bara på söndagar.

Idag är jag stolt över mig själv jag har gjort lite spanska och börjat på min andra novell, jag har inte kommit så långt men det är alltid en början.  Skulle ha jobbat, eller jag tänkte tanken igår. Min tanke var att sova ut och om jag inte vaknade för sent skulle jag jobba. Jag vaknade första gången halv 10 och somnade om, vaknade 10 över 12 andra gången och ja det var alldeles för sent. Det blev inget jobb = inga pengar.
Men lika glad är jag för det.

Ne sitter och försöker fördriva tiden med massa olika saker som att tvätta och så, och det verkar gå ganska bra.  Ne åter till tvn och världens slappar dag. Men sånna ska vi väl också ha?

Ciaaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0